April April


Igår var det 1 april. Och det brukar vara min stora dag på året, jag är en riktig rackare på att lura kallingarna av folk! Ja, 1 april, de e då jag verkligen får visa min talang. Men igår, dagen bara försvann, hade inte ens tänkt på de, inte förberett någonting, fick dra ett nödskämt på Frida, men det var helt dåligt! Dessutom blev jag själv lurad så det bara skvätte om det!
Jag låg och halvslumrade, klockan var väl kanske 8 på morgonen och Jakob hade gått upp för han skulle jobba. Jag var skittrött men hörde hur han satt och knappade på sin nya mobil i köket. Plötsligt ropar han - Josefin! Haha, det går en get här nere på gatan! Jag (som somsagt halvsover) flyger upp ur sängen som en galning, rusar in till köket och stirrar upphetsat ut geonom fönstret, men upptäcker till min besvikelse efter en stund: - Här är ju inge get?! 
Å då kom det... - April, april din dumma sill...  
Fyfan va pinsamt å gå på nått så korkat! Å jag som är aprilskämtets kung! Nästa år, då jävlar, då kommer jag tillbaka med dubbel kraft! Se upp säger jag bara


Förövrigt hade jag en underbar dag! Jag var med Frida hela dagen och vi fikade, gick i solen på stan och var på second hand. Jag har självklart shoppat ännu mer och kommer att visa fynden imorgon=) Är man en shopoholic så är man:P

Kommentarer
Postat av: jacke

haha lika enkelt som att ta godis från en bebis:D

2009-04-03 @ 08:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0