Cirkus

Idag ska jag och Jacke på cirkus!!! Yippie!=) Jag blir som ett litet barn när jag är på cirkus, älskar det! Älskar värmen och mörkret i circustältet, älskar stankan av elefant och kamelskit, älskar musiken, strålkastarna och artisterna, clownerna, dansöserna, akrobaterna och djuren, älskar sockervadden och popcornen! Älskar allt! Jag och mina systrar och mamma går på cirkus maximum varje år. Min mamma älskar också cirkus och har alltid tagit med oss på den. Vi är uppvuxna med det liksom, kanske därför jag älskar det så mkt=) Aja idag blir det inte cirkus maximum iaf, dom har inte kommit till Varberg än, men det ska bli så kul ändå!




Brazil Jack heter cirkusen vi ska på=)

Efter cirkusen ska vi på kalas igen. Det är en sak som är bra när man har skilda föräldrar, allt x 2. Olivi fyllde ju år igår så då var det kalas hos pappa och idag är det kalas hos mamma=)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0