FredagsFödelsedagsFest

Igår var jag på födelsedagsfest hos en kompis, hon fyllde 20 år och det blev ett riktigt roligt party, dock en väldigt lugn kväll för mig eftersom jag skulle upp kl halv 6 nästa morgon å jobba!


Vi sitter och pyntar kakan=) och Petter kan inte hålle fingrarna i styr:P

Det var en tårttävling, de som gjorde den snyggaste och godaste tårtan vann. Vi körde på Spruttema! Haha, och vi vann självklart!

Här provsmakar födelsedagsbarnet vinnartårtan!

Golvet var täckt av uppblåsta kondomer, parketten blev glashal! Haha=)

Sedan drog vi till Oskars och dansade lite, men jag drog hem och la mig ganska tidigt, men det blev en riktig rolig kväll ändå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0