Glad Påsk!

Dagens outfit:

 Haha, bjuder på den här:P Jag och min lillasyster som
påskkärringar för ett antal år sen=)


Mina fina vitsippor på köksbordet.

Min påskäggsjakt!
Vad kan påskharen ha gömt i vår spis?

Tittut! Ett litet påskägg! =)


Mums!

Jakob ska med gå på äggjakt när han kommer hem från jobbet=)
Hihi ska visa vart jag gömt hans ägg.
(Bara han inte läser dett nu innan han kommer hem.)

Ett under cykelhjälmen på hatthyllan. Det kommer han aldrig att hitta:P
Och så lite nötter i troslådan:P Haha=)

Var tvungen att springa ner på stan idag och köpa en påskklänning som jag ska ha på mig ikväll. Ikväll ska jag på stort kalas med Jakob släkt. Vi hörs imon, då kommer bilder från min påskafton=) Glad påsk allihopa!

Färgglad, passar bra till påskafton=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0