Hangover?

Sorry att behöva göra er besvikna, men jag blir aldrig bakis! Mohaha har aldrig blivit det i hela mitt liv (...?). Hur mycket jag än dricker, hur full jag än blir, hur mycket jag än spyr, så blir jag inte bakfull, jävligt nice faktist, fast är väldigt trött idag, och är lite hes. Hade skitkul igår! Alltid lika kul att träffa alla gamla munkisar=) Sen är det askul att bugga! Gör bara det på sådana här fester, det blir inte så ofta och jag är rätt dålig men det är riktigt kul:)


På förfesten blev vi bjudna på "jellyshots". Små geléklumpar som smakade skit! Haha kändes som att svälja en spritdränkt snigel! Blä! :P




Vi hade kul i bilen påväg till bygdergården. Mix megapol på en krasslig maxvolym och en hel kör med skrikande tjejer!
Tog självklart inga bilder i bygdergården, jag är ju en sån bra bloggare! Man kan säga att jag gled in i dimman härifrån...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0