Inflyttningsfesten!

Blev hur lyckad som helst, (förutom i slutet då de kom massa som inte var bjudna...) Men men vi drog ner till krogen sen och dansade hela kvällen. Så underbart jag hade de med tjejerna på krogen=)


Jag och Frida hade lyckats med det omöjliga! Vi hade på oss typ exakt samma kläder! Ödet:P Jag var ju tvungen att byta tröja sedan iaf:P
Jag testade också min nya Volumemaster igår! Det blev ju volym på håret, men vet inte om det blev så snyggt:P Men men man får väl öva lite mer:P


Det var trångt i vår lilla etta=)

Skål!

Hångel! :P

Jag fick för mig att betälla hem pizza kl 10 på kvällen, fetto:P

Bjöd självklart med mig, och det uppskattades som ni ser;P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0