New Week

Idag har jag gjort lita allt möjligt - hjälpt pappa på hans jobb, ätit på min lillasyrras skola, hon går hotel & restaurang och lagade mat idag. Sedan har jag varit på modellträning, ska vara med på en stor modevisning för p.s gymnasiet här i Varberg. Det är treorna som går textil som avslutar med en stor modevisning som visar allt de har sytt. Efter det åkte jag och Jakob hem till hans föräldrar, hans brorsa fyllde år så det bjöds på god mat och världens godaste prinsesstårta. Mums!
Nu sitter jag  hemma, Josse e här och snart ska vi dra till Johanna, hon åker hem igen till Italien imon...:/



Dagens outfit: Jeansjacka - Mammas gamla, hon hade typ den när hon var 6 år:P
                          Vitt linne - H&M
                          Leggins - Gina Tricot
                          Tygskor - Din sko
                          Armband - Lindex 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0