Shoppingförbud!

Detta är det sista jag ska handla på en månad! Nu är det Shoppingförbud! Jag måste verkligen skärpa mig...Aja här kommer mina sista fynd på en månad...snyft! :P



Supersnygg nitväst 99 kr (rea) Gina Tricot


Leggins som ser ut lite som skinn, 149 kr Gina Tricot


Den här underbara byxdressen! Har vart på Gina Tricot typ varje dag för att vara först när dom fick in den. Hade en byxdress som jag typ levde i när jag var liten, älskade den. Så himla skön. Så när jag såg att det skulle komma in en på Gina var jag ju tvungen att ha en, så snyggt med=) 199 kr.


Sen köpte jag två nagellack, ett rosarött (som jag letat efter) och ett rosa. 70 kr


Sen när jag var och bokade tid hos min personliga frissa :P fick jag en hatt av henne:P hehe skitsnygg iaf=)


Min personliga shoppingkassebärare=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0