Sunset

Idag har jag varit hos min farmor och farfar på dagen. Min farmor hjälpte mig sy om min läderkjol jag köpte på second hand. Nu passar den. Vi fikade, jag satt på deras balkong och solade och vi gick en härlig vårpromenad och jag plockade en bukett vitsippor. Så underbart, stört, helt sjukt väder det vart ute idag, sommarvarning! Mina fräknar har ätligen hittar fram! =)

På kvällen nu så har vi grillat ett gäng nere vid stranden. Här kommer lite bilder från det:




Jag hade gjort en italienskinspirerad sallad med mozzarella och oliver,
pasta med pesto och sedan grillade vi supergoda kycklingspätt som jag
fått av pappa=) Mums!


Grillmästaren Salle




Underbart!


Me and my baby=)

Kommentarer
Postat av: jw

Myyyysigt!! Jag plockade tusenskönor igår. vet inte om här finns vitsippor:/

2009-04-11 @ 10:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0