Strawberries

Åhh gud vilken hemsk och stressad dag jag har haft idag! Allt körde verkligen ihop sig. Gick upp kl 9 och åkte till pappas restaurang kl 10. Jag skulle hjälpa honom och jobba. Efter en halvtimma ringer telefonen och det är min chef på Statoil som ringer och undrar vart fasen jag är nånstans. Då har jag dubbelbokat jobben, jag hade helt enkelt glömt att jag skulle jobbat på Statoil! Panik! Fick skynda mig hem och byta om och cyklade som en dåre dit. Kommer fram svettig som en gris! Inte så fräscht. Sedan kom jag på att jag hade en tid hos tandläkaren kl 12.45! Helvete! Jakob får ringa och avbeställa tiden (som jag redan bokat om en gång:P). Klockan 18.00 slutar jag och kl 18.00 börjar min fotbollsträning. Cyklar hem som en dåre (igen...) och byter om och åker ut på landet och tränar.

Alltså den här dagen har varit såå utmattande, är helt slut! Har knappt hunnit andas idag känns det som.
Aja fast dagen har vart så dålig är jag ändå glad nu. När jag cyklade hem från mamma innan, kl 9 på kvällen i bara t-skirt och kofta så blåste det typ ljumna vindar mot mig, fåglarna kvittrade och det var fortfarande ljust ute! Det luktar sommar ute nu! Jag älskar den doften, jag tror ni fattar vad jag menar med sommardoft.  Jag älskar sommaren! Jag blir så lycklig av sommarkänslor, vill bara stanna tiden och leva i stunden föralltid!



Igår åt jag jordgubbar! Ännu mer sommar! Love<3


Har världens underbaraste pojkvän. Han hade köpt en chokladask
till mig för att jag haft en så dålig dag idag=)


Imorgon ska jag klippa och färga håret, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0