Bad & Good

En sak som var väldigt störande i Italien var alla killar som glodde! Det var oftast inte italienarna själva (enligt Johanna) men vart man än var och främst på tunnelbanan, spårvagnen och bussen satt en hel flock med killar/män/gamla gubbar som glodde. Och det var inte lite! Det var liksom inte så man såg i vitögat hur dom kikade lite då och då, nej de stirrade med ögon stora som jordglober! Fattar inte att inte ögonen ploppade ut ur skallen på dem. Det var som om de aldrig i hela sitt liv sett en ljushårig tjej. Det var så obehagligt, de tittade inte bort heller om man glodde tillbaka, man visste ju inte vart man skulle kolla. Skaffa tv eller åtminstone internet, idioter!
Haha åsen alla som tutade på en när man gick vid vägen. Vande mig aldrig vid det, höll på att skita på mig varje gång för jag blev så rädd!  

Haha aja men sen var de två saker som var väldigt bra! Det första var deras toaletter. Första gången jag var på en allmän toalett letade jag väl efter spolknappen i typ 15 min! Haha tryckte och drog i allt som såg ut att kunna tryckas och dras i, men det slutade med att jag smög därifrån utan att spola... Haha aja sedan hände samma sak på en annan toa, men då var Johanna med och kunde visa mig. Det satt nämligen en stor knapp på golvet som man trampade på med foten. Så himla smart! Tänk var äckligt det är egentligen att spola på allmänna toaletter. Först torkar alla sig mellan benen efter de har skitit eller pissat och sedan trycker alla på samma knapp utan att ha tvättat sig först! Undrar hur mycket bajs å kiss de egentligen är på de där äckliga knapparna. Så smart att då ha något man trampar på istället, slippa nudda nånting.


 Sedan var det så himla underbart att bara kunna gå ner till matbutiken å köpa en billig flaska sprit att ha för kvällen. Så jäkla skönt att bara kunna göra så varje gång man ska ut! Jävla seriösa Sverige, haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0