Catwalk

Har duschat, sitter och kollar en film och är helt slut! Modevisningen idag gick skitbra! Och det var askul=) Jag tänkte visa lite bilder.



Såhär såg lokalen och catwalken ut. Väldigt hög och väldigt smal...


Här är jag sminkad och friserad, var hos frisören kl 11 och sedan fick vi sitta och vänta tills kl halv 6 då modevisningen skulle starta, segt...


Såhär såg det ut i vår loge, det var som en bastu där inne och man blev nästan gasförgiftad av all hårspray. Backstage var helt galet! Plötsligt kom det tre frisörer och börja spraya håret på en och borsta puder i ansiktet på en. Stressade designers med händerna fulla av kläder och halvnakna modeller överallt:P Sen när det var ens tur att gå var det panik när man skulle byta om för det var så bråttom. Så fort man kom bakom scen slet någon ner brallorna på en och bara slet av en kläderna! Rena strippshowen bakom:P


Här går jag med favvooutfiten


Jag skulle också gå med något som kallades "kreativa kreationer". Jag hade på mig en klänning gjord av sugrör:P



Den var skithäftig och jag fick en stor, rungande applåd när jag kom ut på catwalken med den, skitkul=)


Några av de andra modellerna.


The grand finale!

Kommentarer
Postat av: Peeetter

hehe, har du hittat dig din nya karríär!?;D snyggt va de iaf:P

2009-04-24 @ 20:03:32
Postat av: jw

Coolt, våra ps elever e så duktiga;) miss u hunny! PS. Den bilden som var på förra inläggen med den rosaaktiga tunikan va väldigt fin på dig, den nedre. orkar inte kommentera den med:D pussar

2009-04-25 @ 00:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0