Kiss The ... ?

Idag har jag haft en riktigt bra dag=) Först hade jag en lång sovmorgon (jag vet, jag har långa sovmornar ofte...:P) med älsklingen. Sedan när han åkte till jobbet åkte jag till mamma och jag, mamma och syrran gick på stan. Jag köpte massa påskpynt och lite annat smått och gott. Vi fikade och sedan åkte jag hem och påskpyntade i lägenheten. Det blev så fint=)



Så här ser vårt hem ut nu=) Köpte även en spegel med guldram att hänga upp ovanför soffan. Speglar gör ju också att ett rum ser större ut, vilken är bra i vår lilla etta.


Såg den här handduken i en design och prydnadsbutik...Say what?

Kommentarer
Postat av: jw

Gulligull!! Gult är inte fult! fint du gör! själv har jagg ingen påskstämning, kommer nog bli en ganska vanlig helg...

2009-04-09 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0