Beyonce!!!

Kan inte hålla mig längre! Den 11 maj ska jag och Josse på Beyonces konsert i skandinavium!!! Weeeeiiiiiiiii!!!!!!!!! Fan va de ska bli kul! Finns det nån coolare, snyggare eller bättre artist/sångerska än hon?






Här kommer en liten utvärdering för hennes nya album från mig:

1. If I Where A Boy - Ganska tråkig, eller jag vet inte, den har väl blivit uttjatad nu. Därimot remixen med Kelly är skön!

2. Halo - Så vacker. Hon har väldigt många fina ballader i sitt nya album, de är som sagt otroligt vackra, men tråkigt att det inte är fler partyhits:P

3. Disappear - Tyckte mycket om den när jag först hörde den, men tröttnade ganska fort.

4. Broken-hearted girl - Älskar, älskar, älskar! Så fin, tröttnar aldrig! Kan lyssna på om och om igen fortfarande.

5. Ave Maria - Låter som värsta gospelpsalmen, väldigt "djup", hennes röst är stört vacker i denna sången, hon låter som en gudinna eller nått.

6. Smash into you - Ännu en ballad som är väldigt fin.

7. Saterlites - Tråkig ballad som jag faktist inte gillar så mycket.

8. That´s why you´re beautiful - Också ganska tråkig...

9. Single ladies - Bra partyhit, dansen i musikvideon är så cool!

10. Radio - Love! Skitbra låt med lie go i! Så go att sjunga med i.

11. Diva - Coolaste låt och musikvideo ever! Gillade den inte först, men nu är jag kär:P

12. Sweet dreams - Lite "läskig", men bra:P

13. Video phone - Gillar inte alls! Får damp av å lyssna på den, skitjobbiga ljud:P

14. Hello - Underbar!

15. Ego - Bra, inte skitbra men helt ok.

16. Scared of lonely - Ännu en vacker ballad

...Som sagt, väldigt många ballader, men hon kommer nog köra många gamla godingar på konserten så man får skaka lite rumpa;)

Kommentarer
Postat av: jw

Hade velat vara där med er!

2009-04-21 @ 09:31:13
Postat av: Anonym

ooooh hon är såå heeeet

2009-04-21 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0