Hits!

Låtar jag diggar just nu:

1. T.I ft. Justin Timberlake - Dead and Gone (Så jäkla go mix med T.Is coola rapröst och Justins röst i refrängen.)
 
2. Kelly Clarkson - My life would suck without you (Fastnade för den här sången första gången jag hörde den! Älskar Kellys rockballader (?), eller vad man nu ska kalla det. Så cool och gullig titel och refräng oskså, dessutom älskar jag musikvideon.)

3. Kevin Rudolph ft. lil Wayne - Let it rock (Så skön låt, älskar Lil Waynes solo och refrängen och verserna, ja hela låten:P)

4. Metro Station - Shake it (Fattar inte när jag började gilla sådan här musik?)

5. Mando Diao - Dance with somebody (Finns det någon som inte gillar den här festlåten? Underbar att bara skrika med i i refrängen!)

6. Flo Rida - Right round (Kan den här snubben någonsin inte göra en partyhit? Jag säger bara - Han har gjort det igen!)

7. Henok Achido ft. Sophia Somajo - Pusher (Så jäkla skön å lyssna på när man vill chilla, eller på efterfest kanske. Skitbra iaf!)





Det blev en massa nya musiktips idag, var ju tvungen att ha lite nytt när jag skulle på semester. Hope u Like them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0