Valborg = Amatörernas afton?

Hade en kund inne på jobbet idag som köpte läsk, massa godis och chips. När han skulle betala sa han:
- Idag är det ju amatörernas afton så det är lika bra att stanna hemma.
Jag skrattade och funderade sedan lite på det. Det var ju faktist sant de han sa. Det är väl aldrig så många fjortisar och småbarn som super skallen av sig som på Valborg? Det fick mig också att minnas min första "festarvalborg", jag och mina vänner söp skallen av oss, såklart. Men fan va kul vi hade! Haha, därför tänkte jag visa min bästa valborg. Aftonen 2006.




Underbara vänner<3

Kommentarer
Postat av: sara s

läs om ILLUMINATI i min blogg. något du inte visste..

2009-05-01 @ 23:31:42
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0