What a feeling!

Min dag:




Älskar att känna sanden mellan fingrarna.



Knoppar, blommor, blad, gräs, grönt - VÅR!




K brunn betyder kärlek!

Ännu mer kärlek, duvorna satt och gosade i trädet.

Är så sjukt lycklig och kär just nu så jag håller på å spricka! Vårkänslor=) Älskar Varberg på sommaren, då vaknar stan igen efter vinterns ide, förbannar stället hela vintern för här är så dött! Men på sommaren är det den bästa staden i Sverige! Jag lovar, man kan inte annat än älska den här vackra platsen då! Jag tror alla som bor här håller med mig!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag håller med dig fullt ut. Längtar efter mer sommar nu!

Ha det bra josse.

2009-04-28 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0