En snabbis...

God morgon!

Som ni kanske förstår har det hänt en grej som gjort att bloggen känts väldigt orelevant, därav den skitdåliga uppdateringen.
Det finns inget jag kan göra åt det som hänt och just nu är det bara att vänta. Så under tiden försöker jag att tänka på annat och tänkte därför uppdatera lite mer idag. Sedan kommer inget inlägg förrän tidigast tisdag, jag ska ju nämligen på kryssning över helgen! Det ska bli skönt att åka iväg och få tankarna på annat håll. Har gett mig fan på att jag och Josse (som också ska med=) ska ha skitkul!
Tänkte berätta mer om kryssningen ikväll. Har så mycket att stå i idag, har ju jobbat varje dag så har inte hunnit packa, måste ner till stan och dessutom har solen (äntligen!) fått för sig att titta fram igen så skulle väldigt gärna vilja hinna ner till stranden en snabbis också.

Sen har ni ju inte fått nått inlägg om paintballen som jag lovade, men det beror på att jag fortfarande inte fått bilderna av Lollo, det kmr så fort jag fått dem! Bättre sent än aldrig.

Tills min seriösa uppdatering börjar igen får ni, mina få, men trogna och helt underbara läsare nöja er med den här bilden:


Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0