Friday

Hade huur kul som helst på Liseberg igår! Bilder kommer en annan dag. Haha fick lite smått panik bara när vi kom till bilen och den stod med lyset på. Det hade stått på hela dagen så självklart var batteriet dött:P Haha i Göteborg också, 40 minuter hemifrån:P HAha aja, vi fick rulla igång bilen så tog sats och sprang allihoåpa och puttade bakom bilen längs den stora parkeringen på Heden, folk måste skrattat åt oss:P Haha bilen startade iaf och alla hoppade och skrek av gläjde! Hade så gärna velat se hur vi såg ut:P Aja vi kom hem iaf, och jag deckade så fort jag kommit hem.

Idag har vi turistat i Varberg med Johannas gäster, visat fästningen och så. Ikväll ska vi ha en traditionell kräftskiva, ska bli jättekul och mysigt. Måste snart börja göra mig iordning.


Lisbeth (från Norge), jag, Johanna, Steph och Kasun från Sri Lanka men de bor i Milano/Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0