Kryssningen: Dag 2 (bara dagen:P)

Innan jag drar på fotbollsträning tänkte jag berätta om dag 2 på kryssningen. Hinner bara dagen, tar kvällen ikväll=)

Andra dagen var vi iaf i Visby på Gotland. Första gången jag var där, det var jättefint och mitt i medeltidsveckan så en massa folk i konstiga kläder:P Vi gick runt och vandrade, kollade och shoppade. Det var skitvarmt, solen sken och det kändes som om vi var utomlands. 





Så himla häftig och vacker restaurang.


Ringmuren



Medeltidsmarknad



Känner ni igen det här stället från Sofis Mode?




Såhär gick folk omkring i värmen...fatta inte hur dom orkade!


Jag och Josse

Sen satte vi oss på en uteservering och tog en cider.





Haha Klas provade mitt örhänge:P

Dagens outfit:

Jag om mina shoppingpåsar:P'


Sen åkte vi tillbaka i småbåtar till fartyget igen vid kl 3. Kvällen berättar jag om sedan. 



Fint va?

Hörs senare! Pusshej!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0