No Pjuke

Okey, Nu tänkte jag uppdatera med bilder på de senaste som hänt - Liseberg och kräftskivan.
Men först berättar jag om igår. Då var jag med Jakob och hans familj på släktkalas, hans morfar Rune fyllde 80 år så det firades med stort kalas. Det blev en massa lek med barnen och god mat, väldigt mysigt.

Börjar nu med bilderna från Liseberg i torsdags.


Vi som var där och röjde:P - Steph, Josse, Jag, Kasun, Lisbeth och Johanna=)


Kanonen:P (Dom var skitskrajja kan jag ju säga:P)


Jag=) Hahha var skitstolt när jag kom hem kan jag ju säga, första gången på typ tre år jag inte spytt på LIseberg:p Hahah. Det är nämligen så att jag alltid börjar må illa på Liseberg, men jag vill aldrig sluta åka för det! Jag älskar ju karuseller och sånt, så jag fortsätter alltid åka tills jag spyr, och sen fortsätter jag efter det också:p Hahah men som sagt, inte den här gången:D:D:D:D


Höjdskräcken



Avslutade dagen men godis=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0