Nude&Leather

Innan jag kryper ner i sängen, vilket jag redan borde ha gjort för jag börjar jobba kl 7 imon (!) tänkte jag snabbt visa vad jag shoppade under kryssningen.



Världens fulaste och osexigaste mamatrosor! Haha:P Fast jäkligt bra att ha under vita byxor/klänningar, de är ju skitfult när man ser trosorna igenom. Sloogi gör trosor utan sömmar, perfekta!




Dessa snygga pjucks. =)


Ett par (fejk) läderbrallor. Så coolt!


Den här tröjan från Vero Moda, man kan även ha den som en klänning då jag köpte den i stl L.



Och sist men inte minst dett urgulliga armband. Köpte det på medeltidsmarknaden i Visby och han graverad in mitt namn på typ 3 sekundr. Jättegulligt =)

Haha kom ju hem i igår och sprang rakt ner till stan och shoppade ännu mer:P Hade spanat in de innan.
Men ni får reda på imorgon vad det är i lådan=)

Gissa?

God natt babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0