Still waiting

Livet är väldigt konstigt och snurrigt ibland. Tiden går för fort för ofta och ibland går den oändligt långsamt... Mina tankar är ett ända virrvarr. Vill skicka ut min hjärna långt bort och bara flyta iväg ibland. Det händer mycket runt omkring mig nu, många saker som jag inte vill vara med om.

Allihopa, ta hand om era vänner och er familj, om alla ni älskar och bryr er om! Uppmärksamma dem, låt dem få veta om och om igen att du älskar dom. Ta inget eller någon för givet, lev livet!

Ta en fika med någon du inte träffar så ofta.
Ge någon du bryr dig om en komplimang.
Berätta för din bästa vän hur jävla bra hon/han är.
Och Ring någon du inte pratat med på länge!

Vänner är värdefulla och vissa personer är så otroligt underbara !

Thinking of you... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0