Jag blir så jävla arg! Nr 2

Dax för en hatlista. Känner verkligen att jag behöver få ut lite frusterationer idag.

1) Flugor!
Äckliga små djur! Har man en ända jävla lite fluga i ett stort rum så tro fan att den ska flyga just runt dig och sätta sig på dig, om och om igen. Spelar ingen roll hur många gånger man viftar bort skiten! Och då frågar man ju sig, varför i helvete sätter sig flugidioten på dig där den bara blir bortviftad hela tiden, istället för att sätta sig vart som helst annars i det stora rummet där både du och flugjäveln får vara ifred! Åhhh hatar!!!

2) Magtröjor på gamla gubbar
Japp, ni hörde rätt! Vet ni hur många feta gamla äckliga gubbar som inte kan köpa t-skirtar i sin rätta storlek. De kommer in på Statoil och handlar flera stycken varje dag! De överskattar sig själva totalt och när de går runt där med en jävla magtröja så får vi andra stå ut med att se deras stora, feta, håriga och äckliga ölmagar!
Gillar oftast inte gamla gubbar överhuvudtaget (utom dom som är lika gulliga som min farfar och morfar). De är ofta sura, tror alltid dom har rätt, tröga och luktar dessutom illa. De brukar oftast inte gilla mig, och då gillar inte jag dom heller.

3) Tyskar!
Hatar alla människor som åker utomlands och inte kan språket eller engelska åtminstone! Åk inte utomlands om ni inte kan eller LÄR ER ENGLSKA allihopa, vi lever förfan på 2000-talet! Speciellt hatar jag tyska turister här i Sverige. De kan inte engelska, dessutom tror dom av okänd anledning att ALLA i Sverige kan tyska. De kommer alltid in och babblar på tyska och när man försöker säga att man inte fattar fortsätter de bara. För mig låter tyska bara som om dom kör runt en elvisp i käften. Och det är precis vad jag vill göra på dom också när dom gör så! Fattar inte tyska, fatta de! 

4) Motorcyklar och motorcykelknuttar
Alla gamla gubbar i nitar och läder som tror dom är så jävla coola. Hatar motorcyklar för dom låter så jävla högt! Man håller ju på att skita på sig när en sådan accelererar! Man får ju typ tinnitus!

5) French hot dog bröd
Hatar french hot dog bröden på jobbet! De spricker och går tamejfan i alltid sönder! Så sjukt irriterande!

6) Tröga!
Alla tröga jävlar som fortfarande har fattat att mynten ska i cashguarden! Finns det ens butiker som inte har cashguards längre? Eller jo, just det såg en som hade det i Visby när vi var där, blev typ chockad! Men dom lever ju fortfarande på medeltiden så det är väl inte så konstigt om man tänker efter.

7) Vattenkranar
Hur kommer det sig att vattnet alltid blir i fel temperatur när man sätter på kranen? Om man t.ex. ska ha varmt vatten blir det svinkallt först, och sedan efter en lååång stund varmt och tvärtom. Varför?

8) Min granne!
Min granne som bor under mig är seriöst helt störd och rubbad i huvudet! Tappad bakom en vagn, släpad efter en bil eller överkörd av tåget, inte fan vet jag, men något seriöst hjärnfel har människan. Hon har stannat i utvecklingen, en 5-åring i en 25-årings kropp.
Det var så här nämligen, för nån helg sen hade hon fest (lr jag trodde hon hade det) Hon bor under oss och det spelades förfan musik så hela golvet skakade, var nästan rädd att huset skulla rasa ihop då det är så gammalt:P Aja, det spelas och spelas och man hör inget annat än musiken, inga röster, fotsteg eller nått. Tänkte - Vafan sitter dom bara å glor på varann med ashög musik på eller har alla deckat?
Aja saken var den att jag inte hade brytt mig om jag inte skulle upp och jobba dagen efter klockan 5. Klockan 2 på natten fick jag nog och och gick ner och knackade på. Folk får gärna ha fest för mig, jag vill ju kunna ha fest själv men tänkte att de iaf kunde sänka musiken när klockan var 2 på natten.
Knackade och knackade och det var ingen som öppnade så gick upp och la mig igen. Klockan 4 (inte en blund har jag fått) hör jag hur den lilla f****n kommer hem och stängen av musiken! Jag går ner och knackar på och pratar med henne och då visar det sig att hon haft på musiken på högsta volym och gått hemifrån bara för att jävlas! Åhh vad jag skulle vilja kalla hena fula saker i bloggen nu! Haa aldrig träffat en så korkad mäniska och fattar inte hur någon kan va så elak!

9) Raggare och motvind...
Fortfarande


Så! Skönt att få ur sig lite. (Haha förstår ni hur mycket jag älskar mitt jobb just nu?) Idag känns det som jag hade kunnat hålla på huuur länge som helst, listan hade kunnat bli 3 mil lång då jag kommer på nya saker hela tiden. Hatar allt och alla idag! Men ni orkar väl inte läsa mer än så. Aja, Förlåt mamma och pappa för alla svordomar i detta inlägg med de var nödvändiga för att understruka texten och för att jag verkligen skulle få ur mig allt!
Nu är jag klar iaf, för den här gången. Måste gå, här är nämligen än flugjävel som måste dö! Han ber om det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0