Let´s have some fun this beat is sick!


Har så sjukt många favvolåtar just nu! Älskar Musik! Tänkte iaf skriva upp några av alla favoriter här:

Pitbull - I know you want me
Vem älskar inte den här ultimata festlåten? :P

Lady GaGa - LoveGame
I princip all hennes musik är speciell, Me Like! Gillar att hon vågar sticka ut även om jag ibland kan tycka det blir liiiite för mycket:P

Jordin Sparks - Battlefield
Gillade den inte första gången jag hörde den, men nu älskar jag den!

Dead by april - Losing you
Tänker tillbaka på min "The Rasmus-tid":P

Big Ali ft. Dollarman - Hit that floor
Älskar när den här spelas på dansgolvet!

The pussycat dolls - Hush hush
Skitbra!!!

Birdman ft. Jay Sean - Written on her
Så sjukt go refräng!

Brick & Lace - Bad to di bone
Samma här, refrängen är såå sjukt go!

Keri Hilson, Kanye West & Ne-Yo - Knock you down
Är mest inne på festlåtar just nu men den här är så fin=)

Dj Unk (Stomp the yard) - Walk it out
Bästa hiphop låt just nu, så jäkla go!


Hade kunnat skriva huuur många låtar som helst känns det som men nu har ni fått lite musiktips=) Hoppas ni gillar låtarna lika mycket som jag.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0