Kryssningen: Dag 4 (Sista dagen!!!)

Har som sagt jobbat hela dagen idag och sedan har jag vart och spelat match, kom hem vid 10...E skittrött och vill bara går och lägge mig men tänkte först lägga upp de allra sista bilderna från sista dygnet på kryssningen, kan inte fatta att det var hela 2 veckor sedan vi var där! Det känns inte som det var så längesedan samtidigt som det känns som att det var huuur längesen som helst...aja, bla blabla! Här kommer det iaf.


 Den här dagen la båten til i Oslo. Jag och Josse orkade inte stressa utan tog en liten sovmorgon innan vi spatserade ut i Oslo centrum.


Vi var uppe vid slottet och kollade, lr ja tror det var det...det gick vakter utanför iaf:P



Min outfit=)



Vi gick på båten igen ganska snart, det var inte så bra väder och dessutom är det ju svindyrt i Oslo så vi shoppade inte nått.


Vi åt (såklart!) och sedan var det en stor flaggfestival uppe vid poolen. Personalen på båten var från alla världens hörn och här bar alla sin flagga, tror det var fler än 50 st!


På kvällen i den "fina" restaurangen sjöng hela personalstyrkan från köket.


Den här kvällen gjorde den urgulliga bartendern i champangebaren helt underbart goda Orgasm drinkar till mig och Josse:P Kan ju säga att det blev ett par stycken sådan sista kvällen:P


Hahah Lussebullen attackerar Janne som "hatar" ungjävlar:p haha






Sista kvällen festade jag och Josse till det rejält och vi var ganska trötta nästa morgon om man säger så:p Här är vi på dansgolvet:P


Haha min outfit och den lilla apan:P


Sista dygnet på kryssningen avklarad, pusshej!


Tänkte nu visa lite allmänna bilder från kryssningen.


Detta har blivit min absoluta favoritdrink! Har ALDRIG druckit något GODARE!!! Helt sjuka Mongo dyquaris!!!
ååhh vill ha!!! Vet inte hur många jag drack på kryssningen:P
(Orgasmerna var med väldigt goda!:P)


Här kommer fler handuksdjur:P




Bilder på båten:






Å längtar tillbaka när jag ser hur vacker det var. Aja om ni ska på kryssning kan jag iaf rekomendera Royal Caribbean starkt! =)

Nu SÄNGEN!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0