You spin my head right round, Right Round!

Hello, har precis kommt hem från Josse. Jag, Johanna och hon har suttit och planerat vår jorden-runt resa i februari, helt snurrigt! Fan vad mycket som måste planeras.Aja det ska bli sjukt kul iaf! Ikväll blir det en mysig tjejkväll med girlsen, ska bli skönt att koppla bort tankarna lite och bara ha kul. Ska försöka komma hem i tid så jag och Jacke kan mysa lite med. Jobb imorgon, blä! Sen håller vi ju på att flytta ur lägenheten nu, buhu!!!! Vill inte flytta!!!! Aja har en massa skit på gång nu, är så stressad så jag bara vill lägga mig under en sten och gömma mig.

Tänkte visa gårdagens outfit:



Jacke gjorde god tacos igår=)



Hahah klant Jossan var framme som vanligt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0