Big update

Gud hinner inte göra annat än jobba och sova. Tur att det inte är långt kvar till jul nu=) Förra helgen slog jag mitt rekord, jobbade 19 timmar isträck. Jobbade sent på torsdagen och dubbelpass både fredag och lördag. Jobbade mer än 30 timmar på två dagar och sov ca 7 timmar på två och ett halvt dygn. Hehe, fyfan. På söndagen var jag död:P
I lördags hade ett norskt film eller tvbolag sitt årliga julbord hos oss med hela den norska kändiseliten. 
Synd bara att man inte visste vilka några var då jag inte är så bra på norska kändisar. Fast lite bra var det ju, man hade ju vart sjukt nervös annars:P 
Jag torkade tydligen en av norges kändaste sångerskor på röven. Haha:P Någon hade spillt nått på hela hennes klänning där bak så jag hjälpte henne att torka av det. Sen sa en av kockarna som är norsk att det var en känd sångerska, lite kul=) 




Mira Craig hette sångerskan. (Hon var mycket sötare i verkligheten:P)

De var sjuka på att festa iaf. Hela j'vla golvet i posthallen var fyllt med glassplitter, stearin och spyor! Det luktade as! Det var inte kul att städa upp efter de svinen dagen efter. 
Dagen efter var det också dags att sätta upp julgranen på Posthallen. Den var ca 7 meter hög och vi hade en julgransfot som vägde ca 1 kilo... Fattar inte hur de hade tänkt att de skulle gå?! Det slutade med att vi band fast skiten med avspärrningstejp mot en pelare. Haha, det var sjukt kul att se när stackarna kämpade med granen, jag kunde ju inte hjälpa till då jag är allergisk mot gran:P

 



Sara var taggig mellan benen:P


Haha Voilá!

Veckan följdes iaf av jobb (JA! De är sant!:P) Jobbade för Grata i tisdags. Serverade på ett hotell. Åkte med en buss rakt ut i ingenstans i en halvtimma och hoppade av mitt i skogen. Blev lite rädd innan jag hittade stället. Så nu har man vart i Norges skogar och vandrat runt lite.
 
På torsdagen kom mamma, Ida och Olivia hit för att hälsa på mig. De var här över helgen och vi har haft sååå mysigt och kul=) Jag jobbade både fredagen och lördagen, men började kl 14.00 så kunde vara med dom innan dess. På fredagen gick vi i affärer och åt sedan lunch på posthallen. De gillada maten skarpt:) Sedan började jag jobba och slutade inte försen halv 4. Tog en öl efter jobbet med jobbarkompisarna och kom inte i säng förrän halv 7. Nästa dag blev det ännu en dag på karl johans gata med shopping och sen lunch på Fridays. 
Jobbade sedan. Hade mitt första stora sällskap, det gick skit och jag var glad när de äntligen gick och jag slutade! Det blev en öl efter jobbet den här dagen med. Fast i lördags slutade det inte där. En jobbarkompis hade en kompis som hade fest så jag, johanna och några till bestämde oss för att dra med dit. Efter ett tag drog vi hem till oss och halsade en flaska sprit. Natten blev heeeelt galen och klockan 7 på morgonkvisten stupade jag i säng:P 
Söndagen spenderades också med familjen och vi började i frognerparken (eller nakenparken som jag kallar den) . Efter det blev det en jättemysig julmarknad på aker brygga. Vi avslutade deras sista dag här i Oslo med en god middag hos Nettan och Anette och julmys med mormors pepparkakor och lussebullar (Bästa!!!) och "julbrus". 



<3

















Tack för att ni kom och hälsade på mig och jag hade en underbart mysig helg! <3


 Idag har Johanna och jag vart på staden och shoppat (japp, ännu mer=) Visar imon...om jag hinner:P

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Glamheden

Satan, lilla olivia börjar bli stor!^^

2009-12-19 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0