USA

Nobelmiddagen är ju idag och fick reda på igår att jag inte kommer att få jobba. De suger balle och jag vill spränga hela jävla adecco (det var för dem jag skulle jobba) och kötthuvudena som jobbar där i luften! Fan, jag hade sett fram emot det jättemycket. Men man fick tydligen inte jobba där om man inte bott i norge i mer än 5 år för de kunde inte kolla upp brottsregistret och sånt annars. Och detta fick jag reda på dagen innan! Idioter, de borde de vetat om innan.
 
Aja här är ett väldans stohej för att Obama ska komma. Idag kommer typ hela Oslo stanna. Han ska vara här i 24 timmar och det kommer typ kosta Norge mer än 200 miljoner. Man ska stänga ner E6:an från båda hållen och hela Oslo centrum kommer vara avstängt från trafik. Man har en luftlucka över hela Oslo i de 24 timmarna så de ända flygplanen som kommer att få flyga är de Obama kommer och åker i under de 24 timmarna. Gatan där grand hotel ligger är avstängd, dom har byggt upp värsta tälten med säkerhetskontroller man måste gå igenom om man ska förbi. Alla brunnslocken har blivit fastsvetsade i marken och det går militärer och poliser överallt! Helt sjukt, en hel stad stannar upp bara för en enda person?! Blir det så vart han än åker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0