Fucking shit

Hej, den här dagen suger! Det är min födelsedag å den suger! Har stått på jobbet hela dagen och ska jobba två dagar till, spyr bara jag tänker på det! Jag orkar inte, e så jävla trött! Jävla inkompitenta idiotkunder! Alla e ju fan helt jävla handikappade. Det är nästan så jag måsta torka dom i röven efter dom har vart på toa! INGET kan dom göra själva, om dom skulle köpt en elefant och den stod framför näsan på dom hade dom inte sett den! En kärring visste som vanligt inte vilken pump hon hade tankat på (som vanligt) och när jag frågade vilken det var sa hon att det var den gröna volvon. Solen lyste så skarpt att jag knappt såg någonting utanför så jag sa att jag inte såg vilken färg bilen hade. Då säger kärringjäveln - E du färgblind lr? Jag ville bara skrika DRA ÅT HELVETE DET ÄR FAKTIST MIN FÖDELSEDAG!!!

Sä nu har jag fått avreagera mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0