I'm Back, Baby!



Nu är jag hemma igen, eller jag kome hem kl 10 igårkväll, har jobbat hela dagen idag så har inte hunnit skrive något än. Men nu kommer ett inlägg iaf. Ska skriva ett lååångt inlägg om hela semestern imorgon detta blir bara ett litet kort=)
Min och älsklingens weekend har varit helt perfekt! Vi har haft jättemysigt. Gillar London jättemycket!

Måste sova nu iaf, ska upp imorgon efter en liten sovmorgon och fixa en massa. Ska bland annat kolla på en lägenhet imon, min plastbror ska flytta till spanien så eventuellt ska jag och Jakob flytta in i hans lägenhet medens han är borta. Men ingenting är säkert ännu, har bara pratat lite om det! Men det hade vart ett litet "äventyr":P Tänk om lilla jag och Jacke flytta ihop? Tänk om jag skulle flytta hemifrån? Hihi, en spännande tanke... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0