Just Dance

Vart rätt nere idag, har haft en konstig känsla...Men nu har jag varit och dansat på gymmet. Det är ett pass som heter Cardio Moves, man dansar till en låt i taget och det är väldigt lätta grundsteg. Man blir så himla glad av det! Och ledaren är världens gulligaste, hon är så himla rolig och gör verkligen att man blir på bra humör. Det är ett riktigt bra träningspass! Kan ju skryta med att det uppfanns av några tjejer som jobbar på Atletica där jag tränar, det fanns ingen annanstans innan men nu ska man börja med det lite överallt, det kommer nog sprida sig som en löpeld för det är så roligt. Så om något som heter Cardio Moves startar på ditt gym, Gå På Det! Du kommer älska det =)

Det började snöa på eftermiddagen och nu ligger det ett tunt vitt puffigt lager av snö över gatorna. Den är lite sen men jag älskar snö så jag fick ändå den där kittliga känslan i magen som ett litet barn =) Det som är jobbigt när det är snö på marken är när man ska cykla. Jag cyklar varje dag, överallt och det är verkligen livsfarligt när det är snö och halt. Den bästa och enklaste livsförsäkringen som finns är absolut cykelhjälmen! Och det är så dåligt att den har fått en "Töntstämpel". Fast nu känner jag att jag är gammal nog att skita i det:P Man borde sätta cykelhjälmen på modet!



Så här såg det ut i eftermiddags, nu är det betydligt mer snö ute på gatorna =)



Tönten Nr 1! =)

Vill bara påminna alla om att Sex and the City går varje mån-tors kl. 19.30 på tv 3 =)

Nu ska jag snart sova, ska upp kl. 6.00 imorgon och jobba. Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0