London!

Detta blir ett sista snabbt inlägg innan jag och älsklingen drar iväg till LONDON! =) När jag kommer hem berättar jag allt för kommer nämligen inte att ta med laptopen dit, måste ha allt utrymme som finns för mina shoppingfynd jag tänker göra där. Och ryanair är så jäkla fattiga så det kostar skjortan att ha övervikt.



Sa förresten nej till norge jobbet...Det var väldigt synd, ville verkligen dit men kände att allt bara körde ihoåp sig och blev så jäkla stressad, fick panik så jag sa bara nej. Har haft värsta ågesten över det här, men men ska kanske söka det till hösten igen eller nästa vår och då ska det vara lite mer planerat...hehe:P

Måste bara berätta en sak som hände på jobbet idag. Det kom in en gubbe som hade tankat. Så skulle jag fråga om det var 57 liter han hade tankat. Så råkade jag säga - Hade dü tankat 57 kilo? Haha vi skrattade lite och jag sa att jag menade liter. Gubben skulle skojja till det lite och sa - Ja, där råkade du väl säga din vikt istället, haha. Sen ångrade han sig och sa istället - Nej du väger väl inte SÅ mycket! Jag bara stod och gapade, haha de typiska är ju att det är exakt vad jag väger...haha nu är inte sjävlförtroendet på topp :P

Nu ska jag åka hem till älsklingen, vi ska upp kl 6.00 imorgon, då bär det av! =) Måste bara testa om jag kan skriva alfabetet på datorn om jag blundar, Jacke kan det så nu måste jag me lära mig det:P

abcofljolkhmnbnljdvf-g xm<gx

Hmm...det gick inte så bra, får nog träna på det, men är ganska impad på att jag klarade så långt som abc...;)



Jag och min prinsessa med sin turkmustasch! <3

Hej Då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0