My Cool

Gårdagens fest var väl kul och uppträdandet av Adam Tensta var grymt! Men Björkgården, stället där festen höll till var ganska tom om man säger så. Det var inte alls mycket folk och det sög. Tur att uppträdandet var helt sjukt bra, annars skulle ju kvällen varit så misslyckad. 
Sen mådde ju varken jag eller Jakob så bra, både han och jag blev lite krassliga igår, jag hade ont i halsen och han hade feber. 
Jaja, så är det ibland, ska iaf se Adam Tensta igen, det är ett som är säkert! =)
(Glömde ju självklart min kamera också, mitt jäkla pucko! Tänkte inte ens på den, jag är så korkad. Jag har mina minnen iaf:)

Min klänning från Stylebystars hade jag på mig igår:



Visst är den fin? Påminner lite om en Hervé Leger =)

Puss på er sötnosar!


Kommentarer
Postat av: hemlig kile

du va snyggast på dansgolvet, å då hade du endå 6 thailändskor som va feting fräscha att konkurrera ut;D

2009-02-28 @ 20:21:18
Postat av: JW

Skitsnygg klänning!!

2009-03-02 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0