$ One Million dollar Baby $

Jäklar vad jag har ont i huvudet, så fort jag rör mig känns det som det är en sten som dunkar och rullar runt innanför skallen. Har jobbat hela dagen, skulle vart ledig hela denna veckan men två på jobbet är sjuka så det blir nog jobb hela veckan istället. Eller, a tills på torsdag, för på fredag sticker ju jag å Jacke =)

Har sökt jobb i Norge också, hade inte hört någonting från dom eller fått något svar så hade typ räknat bort det men så ringde dom igår! Blev skitnrvös och fattade typ inte vad dom sa, hehe. Ska ha "telefonintervjuv" idag kl. 16.00. Undra hur det kommer gå när jag inte fattar vad dom säger? Aja om jag koncentrerar mig mycket går det nog Kjempefint ;)

Snart ska jag och Jakob till banken och växla pengar till pund. Måste städa mitt rum med, men jag har så ont i huvudet så det får nog vänta... =D



Kommentarer
Postat av: jennie

Oj, rik ;)





VÄLKOMMEN IN TILL MIG!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-02-09 @ 17:35:07
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

uuuuuh pengar :D



åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-09 @ 21:34:05
Postat av: johanna

Lycka till med Norge!! Jag hade kunnat tolks åt dig om jag var hemma;) Men se bara till att komma hit och hälsa på innan du åker! Pussar gumman<3

2009-02-10 @ 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0