Sex and the City



Finns det någon bättre serie? Sex, skvaller och MODE, kan det bli en bättre mix, det är ju det perfekta programmet! Har boxen med alla säsonger hemma och dessutom går dom ju på tvn titt som tätt. Har sett alla program tusen gånger och kan se alla program tusen gånger till! Skratt, gråt, kärlek, hat, vänskap, Sex and the City har allt! Ingen kan undgå att älska serien, och dess karaktärer!



JAG ÄLSKAR SATC!



Vem är eran favorit av tjejerna och vem är ni likast?

Samantha - Jag tycker absolut Samantha är coolast, säger precis vad hon tycker och tänker rakt ut. Dessutom är det roligt att följa med in i hennes sovrum och se alla konstiga och tokiga saker som händer där:P ;)

Carrie - Huvudrollen fast ändå den tråkigaste av dem alla, tycker ni inte? Ändå kan man inte låta bli att tycka om henne, att följa hennes outfits är ju underbart, hon har så många olika snygga kläder. Hon har ju absolut snyggast kläder av alla. Dessutom känner man igen sig ofta i hennes tankar när det gäller förhållanden.

Charlotte - Så pryd och huslig, hon är så himla gullig och rolig. Det avsnittet när hon ska gifta sig och prova brudklänningen är mitt favorit avnitt, skrattar så jag nästan kissar på mig varje gång! Hennes miner är oslagbara! 

Miranda - Hennes kommentarer slår allt! Hon är så synisk och pessimistisk och det gör henne så jäkla kul. Stackarn har ju lätt fulast kläder men hon är cool ändå:P

Jag tror jag är en mix mellan alla. Jag är lika öppen och frispråkig som Samatha, skäms inte för att prata om sex, tycker det är kul:P Jag är känner ofta igen mig i Carries tankar och känslor om killar och förhållanden. Jag är ganska tjejig som Charlotte, bröllop, hus, barn, hund, hela fadderullan drömmer jag med om. (Fast vilken tjej gör inte de i smyg?:P) Sedan kan jag vara väldigt negativ som Miranda, fast oftast med lite glimten i ögat ;) 


Killar! Detta är den perfekta Alla-Hjärtans-Dag-Presenten till flickvännen!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

åh, jag älskar sex and the city, bästa serien som finns :D

2009-02-18 @ 01:35:31
URL: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0