Snöstorm

Nu e jag hemma! Kämpat mig genom en snöstorm, en decimeter djup snö, i uppförsbacke och motvind, med en tung cykel och väska, med platta gympadojjor som gjorde att jag halkade hela tiden och dessutom stickande, bitande kalla och vassa snöflingor piskandes mot mitt ansikte!


Så här såg jag ut när jag kom hem...

Fy Fan säger jag bara, jag älskar snö, men inte just nu...för första gången i mitt liv. Blöt, trött och kall hoppade jag in i duschen och nu ska jag sova, måste ställa klockan extra tidigt imon då jag troligen får vandra till jobbet. Dessutom kom jag på nu att ingen kommer att sjunga och ge mig frukost på sängen imorgon...Tyck synd om mig!
Aja om 48 minuter är jag 19 år!!! Haha =) Och imorgon kl 18.00 är det släktkalas här hemma.

Kommentarer
Postat av: Angélica

GRATTIS om sådär en 35 minuter :D

2009-02-21 @ 23:25:45
URL: http://anyelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0