Sunday in the Sun

Igår efter jag bloggat lite ringde jag min far och frågade om jag kunde komma och äte hos dom. Var svinhungrig. Men pappa var ensam hemma så vi bestämde oss för att gå på restaurang. Gjorde mig iordning och cyklade dit.Vi tog en drink hemma medens vi väntade på taxin och sedan bar det av till Johns Place vid stranden. Vi drack varsin Cosmopolitan- Sex and the city style till fördrink ock sedan fick vi in förrätten. Det var vitlöksbröd med en "massa annat gott" som det stod på menyn, vilket bestod av någon rå skinka, getost som smakade spya och ett ruttet fikon...typ:P Haha aja huvudrätten blev entrecote med bakad potatis och murkelsås. Det var stört gott!!! Pappa som är kock försöker lära mig hur man äter alla dessa fina rätter och vad man ska dricka till m.m. Men han fick mig inte att dricka rödvin till köttet, Hatar rödvin. Så det blev till hans stora förskräckelse vitt vin:) Efterrätten blev en vanilj creme brule med hallonsorbet. Det var himmelskt gott! Synd att man på sådana rika restauranger får så lite på tallriken bara...hehe:P Aja det var en väldigt trevlig middag, mysigt när det bara var jag och pappa, vi träffas ju inte så ofta:) Sedan åkte iaf jag till Jakob som hade en liten förfest och vi drog senare ner till kogen vilket bara var slöseri med tid, spyr på utelivet i Varberg! Aja hade inte på mig en allt för varm jacka, detta måste ha varit den kallaste natten någonsin!

Söndag - Solen skiner och vädret är alldeles underbart! Jag, Jakob, Pappa, Marie (pappas tjej), Olivia, Ida (mina systrar), Maries barn, Petter och Linda och Lindas barn Lucia och Oliver - Hängde ni med? Vi tog iaf en solig promenad ner till stan och käkade på restaurang. ( Ja,, igen!:) Vi gick till Envito och maten var supergod! Väldigt mysigt. Kvällen har jag och Jakob tillbringat genom att söndagssvulla med chips, godis, läsk, nötter och hallonparfait och en skitkass film. Fan vad ja ska träna imon! Haha :P Nu är det dags för sängen, Jacke ska jobba imon, men jag är LEDIG:)

Hoppas ni med har haft en bra helg? :)



Vi i solen påväg till restaurangen:)



Världens sötaste unge mumsar i sig chokladglass och spagetti om vartannat.



Dagens outfit - Kofta - Kommer ej ihåg, H&M?
                           Kjol - H&M
                           Leggins - Gina Tricot
                           Stövlar - Din Sko

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0