VÄRLDSKRIS!

AAAAAAAAAAAAA PANIK!!!!! Fan va jag e dum i huvudet!!!! Top Model börjar ju förfan kl 20.00 inte 21.00! Fan fan fan, världsproblem! Jag har missat det näst sista avsnittet, jävla skit, hatar mig själv ibland...Måste fixa de på nått sätt!


Aja har lyssnat lite på Veronica Maggios nya album - Och vinnaren är. Det är inte alls min musikstil, svenska popvisor med konstiga texter liksom. Men diggar faktist albumet något. Har fallit pladask för en låt iaf - 17 år. Lyssna på den!



Imorgon ska jag packa till London!!! Fattar inte att vi åker på fredag, tiden går ruskigt fort =) LIte läskigt att jag kommer befinna mig i ett flygplan på Fredagen den 13 :/ Fast e inte så skrockfull av mig som tur är, fast ni skulle ju ändå kunna önska mig lycka till ;)


Tänkte skriva en Packlista här och nu!

Viktigast:
- Pass, flygbiljetter, hotellbokningsbekräftelse, försäkringspapper, pengar, visakortet
- Kamera + laddare
- Mobil m. Bra musik i! + laddare

Nessesären (hur fan stavas det?):
- Borste, toffsar, spännen
- Balsam/shampo, spray
- Sminket
- Tandborste, tandkräm
- Hudkräm
- Parfym, deo
m.m....

Kläder:
- Vet jag inte än?

Skor:
- Bruna stövlar
- Svarta skor
- Svarta pumps
...Kan jag ta med så många? Det tar shoppingplats, hmm måste tänka på detta...

Smycken



Nee, får tänka på detta mer imorgon...orkar inte längre.

Hoppas ni allihopa sover gott! Puss å kram =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0