Bilar

Det blev inget inlägg igår för jag hade inget internet...Har märkt nu att jag är väldigt neroende av min blogg:P Fick typ panik igår när jag inte gjort något inlägg:P

Aja såg den sjukaste dokumentären jag någonsin sett igår - "Min bil är min älskarinna" Asså den var helt störd! Fattar inte vart dessa människor finns? De måste vara ufon... Aja den handlade iaf om folk (män/gubbar, å där är förklaringen, killar är ju ett släkte för sig, lite kostiga sådär...) som hade ett förhållande med sin bil.. Å då menar jag inte bara att de typ meckade, putsade och körde runt i dom hela tiden, nej här snackar vi ett intimt sexuellt och som som sa - Respektfullt kärleksförhållande. De pratade, gosade och smekte inte bara bilarna, utan hade sex med dom. De blev kåta av bilar. Haha det handlade främst om en gubbe, han va så jäkla äcklig. Han gick fram och smekte andras bilar hela tiden, la sig och slickade dom på motorhuven och grovhånglade, stönade å höll på. Han berättade bland annat om hur avgasröret på flera sätt funkar som bilens anus och hur han brukade ha analsex med sin bubbla, Lite glidmedel och in med K.... i röret bara. En dag när filmteamet vaknade upp stod han och putsade bort sina "kärleksfläckar" från motorhuven på bilen och berättade hur han gett sin älskade bubbla lite kärlek kvällen innan, han sa att hon älskade när man sprutade över hela henne...När filmteamet för en stund var borta och filmade några landskapsbilder och sedan kom tillbaka till sin bil hade även den fått lite "kärleksfläckar" på sig. De filmade hur han mitt i natten gick ut naken på hotellparkeringar och la sig och onanerade vid bilarna. Asså jag fattar inte vart man hittar dessa sjuka människor! Ni kanske tycker detta lät äckligt men då skulle ni sett det på tvn!  


Stackars bilar!

Just nu sitter jag hos Jacke och lyssnar på när han spelar X-box - AAOuu, Nej!, FAn! GRaouaiiiii! Whoho! Nanana! Han e så söt när han härmar monstren på tvn utan att ens själv märka det. Hihi <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0