Tortyr!

Fan varför frestar jag mig själv såhär!?? Sitter och kollar igenom alla tänkbara shoppinghemsidor, Massa Underbara Kläder!!! Vad håller jag på med, jag torterar verkligen mig själv, jag har ju somsagt shoppingförbud...Bara jag kommit hem från London (Och om jag efter det har några pengar kvar:P) Då jäklar jag här beställas! Hehe, aja det är bara en vecka kvar :D Det ska bli så himla mysigt och kul, bara snöstormen där borta försvinner! Dessutom kommer jag befinna mig i London ensam med min pojkvän över Alla Hjärtans Dag. Lovely :)

Om två timmar ska jag på det roligaste träningspasset som finns! Om ni läste igår så berättade jag om Cardio Moves, det här passet är ÄNNU roligare! Som ni vet älskar jag HipHop/R&B och att dansa till den musiken är ännu bättre! Klockan sju ska jag på Street Funk, man dansar HipHop/Street dance till sjukt bra musik =) Det är ganska svårt och man får ha lite vana för dans, och nu var det jättelängesen jag gick på det passet för har inte kunnat och nu är det ny koreografi också. Lite nervis är jag, man halkar lätt efter och som sagt det är inte så enkelt. 

Förresten kommer ni ihåg klänningen jag berättade om? Den som såg ut som en balklänning som jag köpte på rean på GIna Tricot för endast 99 kr! Här kommer äntligen bilderna på den!




 Drop-dead Gorgeous!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0