Här kommer mer...

Här kommer lite till bilder från London.


LOOK RIGHT - TITTA RÄTT!?

Ett tips och en Varning - Glöm inte att de har vänstertrafik i England! Höll på att bli överkörd ett antal gånger för att man automatiskt tittade åt höger:P



De traditionella röda telefonkioskerna





Så här såg det ut inuti dom - TELEFONSEX?



Detta är Oxford Street. Visst blev den här bilden häftig? Oxford street var där vi höll till mest, det var själva kärnan kände vi, där var alla de bra affärerna.



Jag ville jättegärna se en musikal, men Jacke är inte ett så stort fan av musikaler så jag fick ge mig där. Men det hade art fräckt att se Chicago.



Kaffe på Starbucks Var Jacke tvungen att prova. Jag dricker ju inte kaffe så jag tog en kaka istället, har inte blivit så mogen än:P Den söta lilla igelkotten såg vi i en affär, den är gjord av choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0