Lillan blir stor!

Hejsan hoppsan allihopa! Nu ska jag och Jacke flytta hemifrån!!! Det är helt sjukt! Haha var och kollade på lägenheten igår och har ringt och sagt ja till den idag! =) Det pirrar i magen och jag fnissar inombords, samtidigt som jag är skitskrajj och nervös :P 


När jag kom hem från London hade halva min beställning från H&M kommit =) Bland annat har jag beställt två bikinis.


Den här bikinin betällde jag, fast i brunt som ni ser på bild nr 2. 


Den här bikinin beställde jag, fast i rosa som ni ser på bil nr 2 =)


Har också köpt den här snygga toppen.

Hade också fått ett paket från min bästa kompis Johanna, hon är ju som sagt i Italien så hon hade skickat min födelsedagspresent. Men paketet låg i en plastpåse och var helt uppslitet, jag öppnade det och så har nån jävel plundrat det! Vafan e de för jävla sätt? Pratade med Johanna och fick reda på att det hade vart ett linne från H&M i, fattar inte? Vem kan stjäla det? Det är ju liksom inte värdefullt för någon annan än mig! Jävla tattare! Sen var jag på posten och skulle ha ersättning, tror ni jag fick de? Nej, de sa att man inte fick det för att det låg i ett kuvert. Vafan menar dom med det, man köper ju deras jävla tjänster, då ska dom göra sitt jobb! Om man förstör eller slarvar bort någon annans saker ersätter man väl det? Hata Posten!!! 

Nu håller jag verkligen på att bli en stor flicka! =) Jag fyller 19 på söndag och ska flytta hemifrån :P

Här kommer min önskelista!

1. PENGAR!

2. Massage

3. Proactive
- Föll för en sån här reklam på TvShop en gång (jag vet, patetiskt:P) Men jag testade iaf detta som kallades Proactive, och tyckte det var bra så önskar mig det igen.

4. Resväska

5. Björn Axens "Volume master"


6. Namnhalsband - Sex And The City á la Carrie

(Mina shopping fynd från London kmr snart, lovar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0