Gossip Girls

Idag har jag varit så mogen och käkat lunch på stan with my lady - Josse. Hon heter Josse och jag heter Jossan, hon fyller 19 imorgon (grattis baby!) och jag i övermorgon =) Ödet! haha aja, vi käkade iaf bakpotatis på ströget och tyvärr har jag inga bilder, har inte blivit en sådan proffersionell bloggerska än som tar med sig kameran överallt och tar kort på sin tallrik på restauranger :P Det blev självklart en MASSA smaskigt skvaller och fnissande. Fan va jag älskar tjejsnack alltså! Är det inte underbart att bara tjöta om helt meningslösa saker med någon som är en kär?


We are so Cool! Right?

Vi bytte även födelsedagspresenter =) Hon fick tre par söta trosor från London.


Och jag fick dom här ursöta örhängena och ett presentkort på Gina Tricot! Underbart! Thanks Girl!

Var ju nere i staden så shoppade ju självklart lite också...

































H&M 98 kr

Gina Tricot 99 kr



Började jobba kl 14.00 och idag har en massa saker bara gått fel hela tiden, fast jag har ändå vart jätteglad! Är på så himla gott humör och kände verkligen hur jag nästan flina sönder fejset mot kunderna :D
Måste berätta om en av sakerna som gick åt skogen idag, fast som faktist var ganska kul. Jag skulle fylla vår skurmaskin med vatten från en slang som är i städskrubben. Jag stoppar ner slangen i hålet och böjer mig ner och vrider på vattnet. Det rinner ganska segt så sätter mig ner och vrider på ett högre tryck. Sitter där vid kranen på huk och ser inte upp ovanför skurmaskinen, hör hur den fylls upp men plötligt börjar det låta på ett annat sätt, de liksom plaskar mer. Reser mig upp för att kolla vad som händer och då har slangen flugit upp ur hålet och vattnet bara sprutar upp som en jäkla fontän över hela peronalrummet! Stängde i panik av kranen och sen var det ungefär 1 cm vatten över hela golvet...I vanliga fall hade jag ju fått ett utbrott, men idag bara fnissade jag:P Haha!

Blev ännu gladare när jag kom hem och hade fått mail från Stylebystars.com! Min klänning som jag beställde därifrån igår kommer om 1-2 dagar! Underbart! Trodde verkligen inte det skulle gå så fort, men det blir ju perfekt nu! Ska nämligen fira min födelsedag nästa fredag med en förfest här hemme hos mig och sedan drar vi ett gäng till Björkgården och kollar på Adam Tensta! Kommer blir en perfekt kväll med en snygg klänning, fest, bra musik och dans!

Adam Tensta e grym, och riktigt het ;)

Beställde dessutom från Glitzy och Halens igår med! Jag har typ blivit drabbad av någon modebloggsinfluensa, tror aldrig jag shoppat så här mycket förut! Helt sjukt, måste skärpa mig:P Men det är som du säger Josse, jag måste ju leva upp till min blogg nu:P

Kommentarer
Postat av: jacké

gift dig me han då om han e så het.................................

2009-02-21 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0