Vad ska jag ha för rubrik?

Igår spenderade jag och Jacke kvällen med filmen "Bolt". Den var jättebra och väldigt söt =) Jag älskar disneyfilmer, har världens största tecknade film-samling och man blir aldrig trött på dom! Kalla mig barnslig, but thats me! Aja jag deckade iaf så fort filmen var slut. Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var igår, det var helt sjukt kändes som om jag var drogad eller nått:P Ska jobba ikväll, VILL INTE! Vill ut å festa istället...(Finns det någon mer än jag där ute som INTE gillar shlager?)





Haha, den söta lilla tjocka hamstern var Jackes favorit =)


Om 1 Vecka åker jag och Jakob till London =)

Om 2 Veckor fyller jag 19! =)

YIPPIE!!!! =)


Lugna favoriter just nu:

1. Chris Brown and Keri Hilson - Superhuman (Fastnade inte för den direkt, men efter ett tag gillar man den. Ingen gör sådana låtar som Chris Browm.)

2. Aventura - Obsseion (Min å Jackes nya låt ;)

3. Jennifer Hudson - Spotlight (Så skön)

4. Beyonce - Ave Maria (Från hennes nya album, låter som värsta psalmen men den är så himla vacker. Hennes röst är helt sjuk, hon låter som en gudinna eller något:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0