Hattjakten

Jag är så jäkla trött just nu så de e inte sant! Fast det är inte så konstigt när man tänker efter, Jag och Josse gick och la oss halv tre inatt och gick upp kvart i tio imorse. Hon sov här, vi hade nämligen bestämt oss för att ta en tur till Göteborg. Jag ville kolla in den nya second hand affären Beyond Retro. Den var väl häftig, den låg inne i Top shop i Arkaden men är inte så bra på second hand affärer än. Haha, de är så jobbiga för allt hänger ju bara i rader, helt ihopsmockat och man ser inte plaggen så bra. Så jag orkar aldrig gå runt å kolla noga. Sen var de astrångt och asmkt folk så fick ganska snabbt svettpanik :P Sen var jag också där för att jag ska på 20 årsfest nästa lördag och det är somsagt ett hattparty så skulle hitta en fräck hatt. Tyvärr kom vi på lite sent att det självklara stället att hitta den perfekta huvudbonaden på var Buttericks, dom hade ju såklart stängt när vi knackade på deras dörr... Så jag blev hattlös den här gången, men som tur är e min syrra i Göteborg så hon ska dit imon och kolla åt mig.

Fast det inte blev någon hatt shoppade jag lite annat:


Plånbok från Monki, Örhängen och glitterpuder från H&M.

Har jag berättat att min födelsedagspresent från Johanna, min bästa kompis som jobbar som au pair i Italien är återfunnen? Fick ju hem ett tomt, söndrigt paket på posten. Så efter en utskällning från mig där fixade dom det. Det var ett linne i paketet och det hade tydligen ramlat ut i nån jäkla pressmaskin eller nått. Men nu har jag iaf fått tillbaka det och gillar posten igen =)


 Så här såg det ut iaf. Skitsnygg sommar och vår färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0