My Life

Kollat Top Model nu, Vem tycker ni ska vinna? Själv älskar jag Analeigh. Hon verkar så himla gullig och dessutom är hon lätt den vackraste där, både utseendemässigt och personligt:) Hon ska absolut vinna, tyvärr tror jag dock att någon av dom korthåriga skeletten vinner... Majorey är ju iaf lite häftig, konstig men på ett lite coolt sätt. Men Mckey gillar jag inte så mycket, hon tillför liksom ingenting. Aja nog om de, nu går Hide and Seek på tv 3. Den är, enligt mig en av de bästa "skräckfilmerna" som finns. Fast jag gillar inte sådana filmer så mycket men den här tycker jag faktist är bra. Jag gillar när skräckfilmerna har en handling, en bra handling. Inte för komplicerad och inte för orealistisk. Jag gillar absolut inte skräckfilmer där det bara springer runt en och mördar folk bara för sakens skull, bara massa blod och slafs, patetiskt att sitta och kolla på. Ibland kan man ju undra vad det är för psykos som sitter och kommer på allt, man blir lite rädd:P Aja nu ska jag snart hoppa in i duschen, kanske jag sover hos min baby inatt...om jag orkar cykla dit...Det gör jag nog;)

Låtar jag diggar just nu:

1. Lil Wayne ft. The Game - My Life (Gillar Lil Waynes röst skarpt)

2. Rihanna - Cry (Så himla fin. Rihanna är så sjukt bra, en av de bästa kvinnliga HipHop/R&B artister som finns! Hon kan fan bara göra hitar, dessutom är hon riktigt cool och så är hon ihop med en av den bästa manliga HipHop/R&B stjärnan! Lucky her...)



Är det inte skönt nu när det börjar bli ljusare ute! Solen ör ju fortfarande uppe kl fem på kvällen, underbart:)



 

Kommentarer
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak ser jag! Lil wayne e riktigt nice och Rihanna även så =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken. Lämna en kommentar ifall du gillar något så blir jag skitglad! Peace -uwantit.blogg.se-

2009-02-04 @ 14:08:41
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0