No Stress...



Ser ni! Hade till och med skrivit upp i min almenacka att det var Top Model Final idag kl: 20.00!!! Fan att McKey vann, jag visste ju det! Men ville så gärna att Analeigh skulle vinna! Var helt bombsäker på att hon iaf skulle vara en av dom två i finalen, blev jättechockad när hon åkte ut som trea! Fasen också gillade henne så himla mycket! Började nästan gråta när hon åkte ut. Aja vem tyckte ni skulle bliviti Americas Next Top Model?






Analeigh for Americas Next Top Model!


Håller på och packar för fullt! Är så himla stressad, fick cykla som en dåre till pappa och leta upp en resväska för vi hade ingen bra här hemma. Sen måste man ju tänka så mycket på vikten för det kostar stört mycket att få övervikt. Sen ringde dom från Norge innan. Det var så jäkla typiskt! Har varit hemma hela jäkla dagen och inte gjort någonting och väntat på att dom ska ringa, var uppbokad endast en timma då jag skulle träna Cardio Moves. Så när jag står där i den fullsmockade träningslokalen ringer dom ju självklart! Och det var så pinsamt:P Det var som sagt helt fullt med folk, helt tyst och plötsligt hör man bara hur Kobojsarna vrålar - Hej du sitter och stirrar jag vet du vill ha mig! Haha jag har den töntiga ringsignalen för det är den ända som e såpass hög att jag hör den:P Och jag mitt dumhuvud fattar ju inte ens att det ringer direkt, tänkte - Vafan, ska vi dansa till den HÄR låten? Sen fattade jag ju, PINSAMT! :P Hann inte prata med dom så länge som ni kanske förstår, men jag fick jobbet iaf, så nu antar jag att det bär av till Norge? Vet inte riktigt hur jag känner för det här nu, är bara förvirrad ch stressad just nu, ska ringa dom imon på min ända lucka, mellan 18 och 19 och prata om när jag ska komma dit och så. Hoppas, hoppas, hoppas Jakob också får jobbet nu!


Men nu tänkte jag skriva upp min shoppinglista här iaf. Detta ska jag shoppa i London:

1. Svart skinnjacka
2. Brun väska
3. Byxdress

Sedan blir det väl förhoppningsvis en hel massa mer! =)


Kommentarer
Postat av: Angélica

Go McKey!

Glöm inte att titta in på Primark när du är i London, sjukt fina skor =D

2009-02-12 @ 10:19:48
URL: http://anyelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0