Confessions of a Shoppoholic

Det kommer förhoppningsvis en ny film snart till Sverige, såg den på reklam i London, den filmen hade titeln på mitt liv - "Confessions of a Shoppoholic"

Tänkte äntligen visa mina shoppingfynd från London.


Underbara trosor från Primark

Ett nattlinne från Primark

Tre väskor från Primark och Accerssorize

Ett par skitfina gladiatorsandaler från Primark. Älskar dom <3

Ett par till fina gladiatorsandaler från Dorothey Perkins

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING!


Min T-skirt med det kända Heidi Klum trycket som jag köpte på en marknad. Ett par assnygga solbrillor från Dorothey Perkins och mina underbara uggs! De räddade hela min semester! Jag hade så ont i fötterna att jag skulle dö! Jag, mitt smartass skulle ju vara "citychic" och hade självklart bara med mig mina högklackade svarta skor...Köpte något jag tänkt köpa fast aldrig gjort. Jag köpte ett par Uggs. De är så himla sköna! De känns som om jag går runt i mina fårullstofflor som jag har på morgonen på stan:P Det var himmelriket för mina stackars fotsulor.

Ett gulligt diadem med en rosett + Somriga örhängen.


Letade efter den perfekta skinnjackan i tre dagar och äntligen hittade jag den här underbara skinnjackan från Dorothey Perkins! Love<3


Så jäkla typiskt! Jag ska på 20-årsfest den 7 mars och det är ett "Hattparty" Man ska alltså bära hatt. Och detta visste jag inte när vi var i London, där var ju en affär med en massa fräcka och coola hattar! De var riktigt Sex and the city-style! Här provar jag en av dem!

Så, nu kan ni äntligen få njuta av mitt ögongodis jag köpte i London! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0