When I Think About It

Vet exakt hur jag vill att min blogg ska se ut nu, but I need help! vet ju fan inte hur man gör, och fattar verkligen inte när jag läser när folk försöker förklara. Måste hitta nån som kan göra det med mig :P

Norgeintervjun igår: Jag kan ju säga att när jag la på luren var jag genomsvett och helt slut efter att ha koncentrerat mig som en dåre. Det började med att kvinnan jag talade med berättade om företaget, med andra ord hon rabblade och babblade i en kvart! Man hörde att hon läste innantill och det gick fort! Det jag hörde var typ - Ja, företaget startade 1995 ... Sen försvann det snabbt, snappade upp lite här och där men det kändes som om jag lyssnade på en robot och hon bara malde på huuur länge som helst! Jag hade ju svinont i huvudet igår och det var inte lätt när jag var tvungen att koncentrera mig så hårt. När hon Äntligen var klar skulle jag plötsligt berätta om mig själv. Jag var helt oförberädd och dessutom helt slut efter hennes långa tal. Jag berättade lite om ditt och datt och sen frågade hon så konstiga frågor. Hon frågade exakt om allt som stod i mitt cv och personliga brev, det kändes bara som om jag upprepade allt som stod där. Vad gör du på din fritid? Kan du inte läsa eller, det står ju i brevet, tänkte jag. Aja fick svara på en massa frågor, och fick ju fråga tusen gånger vad hon sa:P Men men tror att det gick ganska bra iaf, kände mig ganska proffsig:P Och idag har dom även kontaktat Jakob! Vi sökte ju båda två och vill åka tillsammans, det hade ju vart perfekt om båda vi fick det och kom i samma grupp! Aja är nervös för imon när dom ska ringa och säga om jag får jobbet eller inte...

Nu börjar snart Top model, bloggar lite till efter det...



E inte Tyra Banks toksnygg?

Kommentarer
Postat av: Angélica

läser fortfarande din blogg flitigt ;)

vad i designen är det du vill ha hjälp med?

2009-02-10 @ 21:20:58
URL: http://anyelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0